Dus je bent klaar om verder te gaan met je schilderproject en je hebt besloten om op zoek te gaan naar een professionele huisschilder om het werk te doen. De vraag is waar je moet zoeken en hoe je de vlokken van de professionals, de hoge biedingen van de lage biedingen, de echte referenties van de familiereferenties en wat echt nodig is voor een kwaliteitsbaan, kunt verwijderen in tegenstelling tot pluizige items die meer geld kosten, maar levert u geen extra voordeel op.
Starten met zoeken
Er zijn verschillende manieren om uw zoektocht naar een professionele huisschilder te beginnen.
Internet is de meest gebruikelijke manier geworden waarop mensen zoeken naar diensten en producten. De meeste mensen gebruiken zoekmachines zoals Google of Yahoo om een huisschilder, loodgieter, elektricien of klusjesman te zoeken om een schatting te maken. Maar deze zoekmachines vertellen niet het hele verhaal en maken geen onderscheid tussen een gerenommeerde, betrouwbare, professionele dienstverlener versus iemand die alleen maar probeert snel geld te verdienen en u met een project achterlaat dat u nu meer gaat kosten vast te hebben. Geef de hoop niet op, er zijn andere online bronnen die zullen helpen het veld te verkleinen en de verlegenheid uit te roeien. Enkele van mijn favorieten zijn Yelp, Google Places, Kudzu en Angie’s List. Houd er rekening mee dat niet alle gerenommeerde huisschilders op deze sites worden vermeld, net zoals niet alle oneerlijke huisschilders niet zullen worden genoemd, maar deze sites zijn een goede barometer van hoe degenen die op de lijst staan u zullen behandelen en het soort werk dat u kunt doen verwachten als je ze inhuurt. De meeste gerenommeerde huisschilders zullen hun klanten aanmoedigen om hun ervaring online te plaatsen, zodat andere potentiële klanten zich op hun gemak voelen bij het gebruik van hun diensten
Mond op mond. Een referentie krijgen van vrienden of buren is altijd een van de betrouwbare manieren om een huisschilder te kiezen. Het is ook een van de meest kosteneffectieve manieren voor een schilder om nieuwe klanten te genereren, dus het is altijd in zijn/haar belang om kwaliteitswerk te leveren tegen een redelijke prijs met de bereidheid om achter hun werk te staan en een staat van dienst te hebben. dus.
Het Better Business Bureau is een andere waardevolle bron om te bepalen of uw schilder aan uw verwachtingen zal voldoen. Huisschilders die tot de BBB behoren, moeten ermee instemmen om klachten of problemen van klanten op te lossen, over alle juiste verzekeringsvereisten te beschikken en hun zaken op een professionele manier uit te voeren in overeenstemming met de BBB-richtlijnen. Naast het aangaan van deze toezegging aan de BBB, wordt elk bedrijf beoordeeld met een lettercijfer op basis van klachten, hun tijd in het bedrijfsleven en de grootte van hun bedrijf. Een A+ rating is een bedrijf zonder onopgeloste klachten of problemen dat al minstens 7 jaar actief is. Een A-rating is een bedrijf zonder onopgeloste klachten met minder dan 7 jaar. Houd er rekening mee dat bedrijven klachten krijgen en dat sommige afkomstig zijn van klanten die onrealistische verwachtingen hebben of voortdurend klachten indienen ter attentie. Zolang het bedrijf het probleem in de ogen van de BBB heeft opgelost, hoeft u zich geen zorgen te maken. In de meeste gevallen zal een gerenommeerd bedrijf een klacht van een klant hebben opgelost lang voordat deze de BBB bereikt.
Referenties: Mijn moeder zegt dat ik een goede schilder ben, is niet echt een goede referentie, tenzij je de moeder kent. Doe je huiswerk. Je verwacht toch ook niet echt dat een schilder je slechte referenties geeft? Een goede vuistregel is om een volledige lijst met klanten te vragen die zo ver mogelijk teruggaan en om zelf willekeurig te bellen of langs te rijden. We geven onze klanten altijd een volledige lijst van eerdere klanten. Onze regel is dat we niet weten wie u gaat bellen of wat of vorige klant gaat zeggen, maar als we ons werk goed hebben gedaan, zullen we uw bedrijf verdienen en als we dat niet hebben, verdienen we het niet het.